Stopcontact veroorzaakt brand in appartement

  • Home
  • Stopcontact veroorzaakt brand in appartement

Een ploeg van brandweermannen en de politie werd gister avond naar een brandende flat in Sant Carles gestuurd. Het huis was vol met rook en vlammem, maar de bewoners van het appartement bleken op dat moment gelukkig niet thuis te zijn.

Een korstsluiting in een stopcontact blijkt de oorzaak van de brand te zijn. De brandweermannen hadden de brand snel onder controle en de rest van het gebouw werd ontruimd.

Het incident vond gisteren rond 22.20 uur plaats, toen de 061 nooddiensten gelijk naar de flat waren gegaan. Er is niemand gewond geraakt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *