Brandje in bioscoop

  • Home
  • Brandje in bioscoop

brand-bioscoopIBIZA – De bioscoop Multicines moest gisteren worden ontruimd omdat er brand was ontstaan. De fik laaide op in de keuken.

In de cafetaria vatte de olie waarin de hamburgers gebakken worden vlam en dat zorgde voor een kortstondig brandje en flink wat rookontwikkeling in de bioscoop. Een medewerker wist de brand met een brandblusser te doven maar toen was ook de brandweer al ter plaatse want er was groot alarm geslagen. Deze controleerde het volledige pand om te zien of er geen mensen achter gebleven waren in de rook.

De manager van de bioscoop werd behandeld omdat hij rook had ingeademd, maar dat was dan ook het enige persoonlijke leed. De naast de cafetaria gelegen bar liep wat rookschade op.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *